این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تولید محصولات کشاورزی در ایران تاریخچه دیرینه و کهن دارد. در آخرین آمار مربوط به سال ۱۳۹۵ ایران در تولید زعفران،تولید پسته، تولید خاویار، تولید زرشک، تولید انار و تولید توت رتبه اول در جهان را داشته و در تولید خرما،تولید زردآلو رتبه دوم و در تولید تولید هندوانه، تولید گیلاس، تولید طالبی، تولید سیب درختی ، تولید گردو و تولید خیار رتبه سوم در جهان را داراست.

با توجه به آنکه ایران در زمره ۱۰ کشور صادرکننده بزرگ محصولات کشاورزی در دنیا قرار دارد و از طرفی بیش از ۲۵ درصد اشتغالزایی در این بخش و صنایع جانبی هست، بنابراین صادرات محصولات کشاورزی یک اصل محسوب میشود. کشورهایی همچون آرژانتین، برزیل، هند و آمریکا در کشاورزی به یک صادرکننده قوی و محکم تبدیل شدند به طوریکه منابع نفتی خود را کنار گذاشتند و هدف این کشورها تنها مانور بر روی صادرات محصولات کشاورزی است.

تولید محصولات کشاورزی در ایران مزیت های بسیاری دارد که در جهان خواهان و طرفداران زیادی را دارد. استفاده از نور خورشید چهار فصل و ۱۱ اقلیم از ۱۳ اقلیم جهان پتانسیل های بالایی است که در طعم و مزه و کیفیت خشکبار ایران نقش به سزایی دارند.

صادرات یکی از اولویت های اصلی و مهم در سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی محسوب میشود که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید فراوان داشته اند. بر اساس اعلام فائو (سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد) ۲۵ درصد از محصولات کشاورزی جهان در ایران تولید می شود اما، کشور ما در تجارت جهانی این محصولات سهم اندکی دارد. و به گفته کارشناسان بیش از هر چیز مربوط به گره های کوری می شود که در روند تولید و صادرات محصولات کشاورزی در داخل کشور وجود دارد.سایت آجیل یونیک با هموار کردن راه صادرات خشکبار و آجیل ایرانی به سراسر جهان ، در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور میکوشد . امید است که مجموعه ی تجاری یونیک با خرید و فروش خشکبار و آجیل و صادرات انواع میوه خشک  قدمی هر چند خرد در راستای تحقق این هدف بردارد

برای استعلام قیمت آجیل و خشکبار با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

محصولات محبوب

انجیر خشک خندان

آجیل یونیک به عنوان خریدار انجیر خشک خندان از یک سو و فروشنده انجیر خشک خندان از سوی دیگر در سرتاسر

بادام سنگی

آجیل یونیک به عنوان خریدار بادام سنگی از یک سو و فروشنده بادام سنگی از سوی دیگر در سرتاسر شهرهای

بادام محب

آجیل یونیک به عنوان خریدار بادام محب از یک سو و فروشنده بادام محب از سوی دیگر در سرتاسر شهرهای

بادام منقا

 بادام پوست کاغذی یا بادام منقا یک نوع از بادام می باشد که پوسته چوبی آن ، با فشار انگشت به راحتی

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی یکی از انواع پسته است که از معاملات زیادی برخوردار بوده و اکثر خارجی ها این نوع

Scroll to top